BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Θα παίξω το παιχνίδι σου


Θα παίξω το παιχνίδι σου κι'αυτό το βράδυ
Θα γράψω το τραγούδι μου μες'το σκοτάδι
Τα πλήκτρα του κορμιού μου όλα να τα πατάς
Σ'αφήνω,
Το ξέρω πως δεν ξέρεις ν'αγαπάς κι'ομως
Θα μείνω.
Θα παίξω το παιχνίδι σου κι'ας με πονάς
Δεν θα σ'αφήσω να το δεις για να γελάς
Ρίξε τα ζάρια,η παρτίδα τελειώνει
Μη κοιτάς
Είναι αργά να μ'αγαπάς,δές ξυμερώνει
Μη μιλάς
Και πρίν να έρθει η αυγή τη τελευταία
Πρεμιέρα στο φιλί σου θα την παίξω
Λίγο πρίν φύγει η νύχτα και έρθει το πρω'ι'
Λίγο πρίν σβήσεις απ'τα χάδια μου κι'εσυ
Απ'το παιχνίδι σου θα φύγω,θα'μαι απ'εξω
Λίγο πρίν φύγει η νύχτα και έρθει το πρω΄ι'
Ευγενικά θα σε διαγράψω μ'ενα Χ !!

4 σχόλια:

Kiki Aposeki είπε...

Θα παίξω το παιχνίδι σου!!! ότι κι αν γίνει.... Καλή σου νύχτα

πνευμα είπε...

Θα παιξω "κοντρα" στο παιχνιδι το δικο σου, μοναχα για να με δεις να σε κερδιζω με την ιδια την ηττα μου...

Την καλησπερα μου

Ενα Πνευμα

Κακες Παρεες είπε...

Tην καλησπερα μου!!!!

Broken Angel είπε...

Θα παίξω το παιχνίδι σου
για να δεις το λίγο σου....
Για να δεις πως είσαι μια σκιά
που πληγώνει γιατί δεν αγαπά....
Πολύ καλό κομμάτι...Φιλάκια!!!!